آهنگ روح
 
حسیـــــن تــــــهــــــی
فـــن کــلاب حسیــــن تــــهـــی در ایران
درباره وبلاگ


سلام... من دوتا آرزو دارم یکی اینه که حسین تهی به آرزوش برسه ...یعنی جهانی شدن...و دوم اینکه برم از نزدیک ببینمش و ازش امضا بگیرم...من دیگه حرفی ندارم
آخرین مطالب
نويسندگان
11 / 6 / 1393برچسب:, :: ::  نويسنده : Najmeh

من مثه روحم هه

همه جا بودم پــَـــــ

از بچگی بد شانس بودم مینداختم رو در نعل

بچه بودم زورم کم بود

زرق و برقا کورم کرد

 

 

انگار زندگی بازی بود، منم همیشه خونم کم

نوجوونی پولم کم

تو زیر زمین جونم در اومد از هرکی خوشم

فرداش شوور کرد

همیشه بغضم گرفت ، از همه چی عقدم گرفت

زمونه فرصت و گرفت بد تهی یهو جرات گرفت

 

روحم بیماره  به روح اعتقاد داری

روحم می ناله به روح اعتقاد داری(2)

 

شده بودم جوون شرو

می رفتم از کوره در و

می رفتم از خونه در سیبیلام جوونه زد

واسه خودم مرد شده بودم، عاشق رپ شده بودم

لقبم تهی شد

با اینکه ریاضی رد شده بودمخنده

مامورا دنبالمون و ماهم بودیم دنبال پول

ماهی (ماه سال)نبود از دستمون در بره همه جا افتاده تور

صبح تهران دریغ ار نور

جمعه اجرام ولی عصر(خیابون ولیعصرتهران که اولین اجراش توایران بوده) بود

اون روزا نزدیکمن ، چه فایده ولی از دور

 

روحم بیماره به روح اعتقاد داری

روحم می ناله به روح اعتقاد داری(2)

به روح اعتقاد داری...

 

تا یکم معروف شدم ، به ترک خاک مجبور شدم

ولی خاکی موندم و بعد با ABZ من جور شدم

موزیک و بهش چسبیدم ، به هوادارام عشق ورزیدم

فهمیدم زندگی فانیه از ته دل بهش خندیدم

هه هه سخت بود

غربت و فرق بود

واسه همین تند تند کار حتی شبا غذام فست فود

کار شاد و کار غمگین

دادیم کار شاخ و کار سنگین

دیدیم موسیقی باند بازیه ، ماهم باندا رو پاره کردیم

 

روحم بیماره ، به روح اعتقاد داری

روحم می ناله به روح اعتقاد داری(4)

 

 


.: Weblog Themes By Pichak :.


پيوندها




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد حرکت متن دنبال موس

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ